top of page

Veelgestelde vragen en antwoorden

  • WIST JE DAT? afspraak annuleren of wijzigen kan je ook zelf. Indien je dit niet tijdig online doet zal dit ook niet lukken. Last minute annuleringen moet ik zo snel mogelijk opvullen door op Instagram en Facebook een melding te maken. Verdere informatie is hier te vinden.

     

  • Afspraken wijzigen of annuleren:
    Rechts in de menu balk vind je 'inloggen of admin'. Door dezelfde informatie in te geven als bij de geplande afspraak kan u na het inloggen uw komende afspraken terug vinden, wijzigen of annuleren. Annuleren kan en mag enkel nog 24h op voorhand.

  • te laat:
    Wij geven de ruimte van 15 min. Indien u later dan 15 minuten ​dan de geplande afspraak bent, zal deze afspraak geannuleerd worden en zal een nieuwe gemaakt moeten worden. Deze zal VOLLEDIG vergoed moeten worden door de klant die in kwestie te laat is! 

  • Niet komen opdagen op de afspraak
    Wanneer een klant een afspraak heeft geboekt en de klant komt niet opdagen zal de klant in kwestie de openstaande rekening toch volledig moeten betalen. Dit bij volgende afspraak of via de toegestuurde factuur.

     

  • Indien jullie een sms sturen (met alle info over de annulatie dus de naam, de datum en het uur) naar de telefoonnummer die in de bevestigingsmail te vinden is, zal dit naar de zaak zijn en niet naar mij persoonlijk. Dit wil ook zeggen dat wij enkel te bereiken zijn als iemand in de zaak aanwezig is.
     

  • De prijsverandering voor nail-art zal dan toch niet worden doorgevoerd. Vele klanten verwachten dat nail-art gratis is maar vergeten dat deze ook aangekocht moet worden maar wij die gratis weggeven. Dit wil zeggen dat wij standaard verlies draaien op dit soort werkingen en dat wij de nail-art aankopen zonder dat daar geld voor is, toekomst gericht wordt deze verwerkt in de prijs.
     

  • Indien je een afspraak maakt, noteer deze in uw agenda. Nog teveel mensen vergeten hun afspraak en komen niet opdagen. Dit is erg vervelend want wij vragen erg lage prijzen, mijn collega's kunnen dat uur niet betaald worden omdat er geen centjes binnen zijn gekomen. Hou hier echt meer rekening mee.
     

  • Wij hebben de laatste tijd erg veel last van de plaag: TE LAAT KOMERS. Liever 15 minuten te vroeg en hopen dat wij al kunnen starten of nog even bladeren door de Flair, die er altijd ligt voor jou, dan wij die snél snél moeten werken of onder stress moeten presteren. RESPECTEER het dat wij al snel werken en een uur nodig is.
     

  • ALLES WAT LATER DAN 15MINUTEN KOMT NA UW AFSPRAAK = GEEN SET EN DAAR MAG JE OP KLAGEN BIJ ESTELLE! (de collega's moeten zich hieraan houden van mij!)

bottom of page